دیگ بخار

دیگ‌ بخار واترتیوب / دیگ‌ بخار فایر تیوب

دیگ بخار

دیگ‌ بخار واترتیوب / دیگ‌ بخار فایر تیوب

دیگ بخار یکپارچه

از جمله مزایا و مشخصات دیگ صنعتی عبارتست از :
بالا بودن سرعت پاسخ زمانی این بویلر به تغییرات بار
بالا بودن قابلیت اطمینان
این دیگهای بخار را می توان بطور یکپارچه در کارخانه تولید و پس از آن به سایت حمل نمود.
شایان ذکر است در مواردی که محدودیتهای حمل بار جاده ای وجودداشته باشد می توان این نوع دیگهای را در قطعه بندیهای کوچکتر حمل نموده و عملیات نصب و برپایی را در سایت بانجام رساند....
کاملترین اطلاعات و به روز تزین قیمت دیگ بخار در لینک زیر
http://www.bamintahvie.com/category/heating/steam-boiler

بویلر بخار چیست؟


بویلر بخار به یک مخزن بسته‌ گفته میشود که در آن آب توسط گرمای شعله مشعل تبخیر می‌شود. داخل بویلر بخار شامل دو بخش طرف آتش و طرف آب است. سطح گرمایی دیگ بخار به مجموع کلیه سطوح درطرف آتش بویلر بخار اطلاق می‌شود. تمام بخش‌های داخلی و تحت فشار یک دیگ بخار از آلیاژهای آهنی ساخته می‌شود. بویلر بخار از نظر نوع جنس به دودسته چدنی و فولادی تقسیم‌ می‌شوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.
http://www.bamintahvie.com/category/heating/steam-boiler

دیگ بخار فایرتیوب افقی

این نوع دیگ بخار معمولا، شامل بدنه اصلی، صفحه – لوله‌های جلو و عقب، کوره و اطاقک برگشت می‌باشد که پس از مونتاژ و جوشکاری ابتدا کامل مورد آزمایش‌های غیر مخرب (پرتونگاری، اولتراسونیک، مایع نافذ و ...) قرار گرفته و سپس عملیات تنش‌گیری آنها در کوره مخصوص انجام می‌گیرد.
با تشکر از اعتماد شما، فروشگاه اینترنتی بامین تهویه تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع دیگ بخار را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند. 02188306500

دسته بندی انواع دیگ بخار

دیگ بخار چدنی برای تولید بخار کم فشار ساخته‌ می‌شوند و اصولا در کشورمان کاربرد ندارد و می‌توان گفت تمامی دیگ‌های بخار موجود در ایران از نوع فولادی هستند. عایق‌بندی و روکش کاری دیگ‌ بخار به صورت استاندارد است. برای ایزولاسیون دیگ از پشم سنگ فشرده و به ضخامت‌های استاندارد و رعایت اصول فنوی بطوریکه شیب اختلاف درجه حرارت داخل بویلر و محیط به سمت صفر شدن تلفات حرارتی سوق یابد،‌ پوشش داده می‌شود.
دیگ بخار در دسته بندی های متفاوت تقسیم بندی میشوند اما مهمتر دسته بندی دیگ بخار براساس ساختار و اساس کار مبنی بر محل قرار گیری آب و محصولات احتراق می باشد.